ZAVŘÍT
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
TRAINERS
and instructors
RABATTE
at venues
Favorite locations
23% people miss a sports buddy
How can SportCentral help you?
Find people looking for buddies
Tell who you are looking for
Get in touch
Do sports together
Organize your team or club
How can SportCentral help you?
Communication among members
Organize trainings, matches, ...
Recruit new members
Space for your photos and docs
Choose where you do sports
How can SportCentral help you?
Worldwide venues search
Find out where your friends go
Get deals and discounts
Rate venues
Discover sports events near you
How can SportCentral help you?
Choose from hundreds of events
Tournaments, races, trainings, ...
900+ sports to pick from
Organize even your own event
Choose your trainer
How can SportCentral help you?
Get expert guidance
Trainers, coaches, instructors
Find out who trains your friends
Hire trainer
Anmelden Registrieren
Hinzufügen
Suchen
SPORTLER
for sports
GRUPPEN
teams, clubs
SPORTANLAGEN
anywhere in the world
SPORTEVENTS
trainings, ...
RABATTE
at venues
TRAINERS
and instructors

MAGAZIN TV Über uns
Sign out

Seminář "Telemarketing v praxi"

| Brno | Vergangene
Brno
Freitag 28.11.2014
 

Beschreibung

Zavolá... a otevře tím nového zákazníka.

Stráví několik minut na telefonu... a získá čerstvou objednávku.

Ke zvýšení prodeje není nutné pokaždé cestovat.
Mnohdy je efektivnější, když zákazníkovi zatelefonujeme.
Položit mu pár přesně mířených otázek, poslouchat...
a reagovat vhodnou nabídkou.

Tuto dovednost si mohou nyní prohloubit i pracovníci ve vaší firmě...

... a na speciálním semináři „Telemarketing v praxi:
Jak pomocí telefonu informovat zákazníky o novinkách, domlouvat schůzky, přijímat objednávky a podpořit prodej" se dozvíte, jak při tom postupovat.

Zkušená lektorka vám ukáže:

Jak postupovat, aby vás zákazník chtěl poslouchat
- Jak se představovat do telefonu a co to o vás prozradí druhé straně
- Jak si ověřit, zda mluvíte s kompetentní osobou
- Proč se zeptat na zákazníkovo jméno a jak často jej používat
- Jak klást otázky a zjistit, co potřebujete
- Jak a proč při telefonování rekapitulovat a parafrázovat

Jak po telefonu působit pozitivně a důvěryhodně
- Z čeho mají zákazníci strach a jak na to musíme reagovat
- Proč je důležitá správná artikulace, intonace, síla hlasu a tempo řeči
- Čím a kdy vyjádřit, že pozorně nasloucháte
- Jak zvládat vlastní emoce a nereagovat podrážděně
- Jak kontrolovat vlastní hlas a působit klidně a vyrovnaně
- Jak dosáhnout toho, aby váš hlas zněl po telefonu příjemně
- Jakých nejčastějších zlozvyků se při telefonování vyvarovat

Jak zužitkovat váš osobní styl jednání ve svůj prospěch
- Jak se v telefonu projeví váš temperament
- Kdo se pro telemarketing hodí více (a kdo se bude naopak trápit)
- TEST: Jaký je váš temperamentový typ osobnosti
- Jak rozlišovat mezi lidmi podle čtyř typů osobnosti
- Co je vaší předností a na co si naopak dávat pozor

Jak se připravit předtím, než zvednete sluchátko
- Jak si práci u telefonu zjednodušit přípravou a organizací
- Co pro efektivní telefonování potřebujete
- Jak si stanovit specifické cíle a jak vám to podvědomě pomůže
- Proč si připravit scénář a skutečně se jím řídit
- Co musíte předem vědět o zákazníkovi, kterému voláte

Jak telefonický rozhovor zahájit
- Jak vést rozhovor bez toho, aniž byste na zákazníka „tlačili"
- Co musíte... a nesmíte... během telefonování dělat
- Jaké informace zákazníkovi poskytnout a kdy
- Jak využít „pozitivní" vyjadřování
- Jak vylepšit svou schopnost improvizovat
- TEST: Jaké jsou vaše komunikační dovednosti?

Jak využít rozhovor k podpoře prodeje
- Jak získat důvěru zákazníka a ukázat mu, že nekupuje „zajíce v pytli"
- Jak přirozeně obrátit pozornost k vaší nabídce
- Jak si ověřit zájem otázkami (a jak porozumět tomu, co uslyšíte „mezi řádky")
- Jak odmítat nebo sdělovat špatné zprávy bez přehnaných omluv a pocitů viny
- Kdy zákazníkovi poděkovat... a za co
- Jak se připravit na námitky a úspěšně na ně reagovat
- Jak se nezhroutit po každém odmítnutí a co si spočítat
- TEST: Jak umíte po telefonu vyjednávat?

Jak po telefonu řešit reklamace a jednat s obtížnými zákazníky
- Jak hovořit po telefonu s lidmi ve stresu a čemu se rozhodně vyhnout
- Jak zákazníka po telefonu uklidnit a situaci řešit věcně
- Jak vycházet s obtížnými zákazníky a přiklonit si je na svou stranu
- Jak je možné obrátit vzniklý problém ve svůj prospěch
- Jak zachovat klid a profesionalitu i v emocionálně vypjatých momentech
- TEST: Máte sklony k agresivitě?

Seminář o telefonování by neměl smysl, pokud byste na něm nezjistili, jak po telefonu zní váš hlas, jak se vyjadřujete a jaké máte možná zlozvyky. Na tomto semináři se to dozvíte. Během semináře budeme nahrávat simulované telefonické rozhovory, zpětně si je poslechneme, vyhodnotíme a získáte tipy, jak se zdokonalit.

Aktuální termíny tohoto semináře:
- Olomouc, 18.11.2014, hotel Prachárna
- Praha, 20.11.2014, hotel STEP, Malletova 1141,
Praha 9
- Ostrava, 24.11.2014, hotel Harmony club
- Brno, 28.11.2014, penzion FINO-club, U hřiště 737, Modřice 664 42

Jak se na tento seminář přihlásit?
Přihlášku najdete zde
http://www.cvc.cz/seminar/1461-telemarketing-v-praxi-jak-pomoci-telefonu-informovat-zakazniky-o-novinkach-domlouvat-schuzky-prijimat-objednavky-a-podporit-prodej

Kolik seminář stojí a jak bude probíhat?
Začátek semináře je v 8:30, předpokládaný konec v cca 15:30. Cena semináře 2.950 Kč + 21% DPH zahrnuje jak vlastní účast na semináři, tak písemné materiály a psací pomůcky a celodenní občerstvení (káva, minerálka, oběd). V případě účasti čtyř pracovníků z jedné firmy se pátý může semináře zúčastnit ZDARMA. Na seminář je nutné se předem přihlásit.

Chcete tento seminář uspořádat jen pro vaše pracovníky?
Tento seminář můžete také uspořádat pouze pro vaše pracovníky přímo ve vaší firmě nebo na místě, které si určíte. Ekonomicky je to výhodné již při cca 12 - 15 účastnících. Zatelefonujte na číslo 585 227 076 a my vám do 48 hodin připravíme nezávazný návrh s podrobným programem.

Hello, if you disable ad blocking, you will help SportCentral to remain free. Thank you for your consideration :-)[x]