

Dětský den - Charitativní rodinné závody "souboj Titánů"
| WRC Lovecká chata | Vergangene
Neuer Beitrag
Um Beiträge zu posten musst du dich erst registrieren oder anmelden
Cukrovinkove kornoutky pro poteseni Vasich deticek jsou nachystane a my verime, ze si kazdy najde sveho majitele :-) Tesime se na Vas
Vor 8 years
Orientační časový harmonogram dle došlých přihlášek :)
10:00h - Parkur se psy
13:00h - Kombinovaný parkur
13:45h - Štafetový parkur
14:20h - SO do 70cm
Bude to fofr tak být tam včas :D
Vor 8 years
Nikola Hmírová
fíí, to tam máme byt až na 1 jo? :D
Vor 8 years
Linda Doleželová
Ty skokovy jsou od 13h od začátku :-)
Vor 8 years
Vše nachystáno, už jen dodělat stužky účastnický pro každého soutěžícího, když se na mě vykašlalo profesionální studio tak nezbývá nic jiného, než opět vše ručně :-)
Vor 8 years
Stále se můžete dohlašovat do jezdeckých disciplíny, do parkuru se psy a do rodinného běhu :-)
Vor 8 years
Tak do štafety nám Dekathlon věnoval nádherný dvě zimní deky pro první a druhé místo. Máte se na co těšit :-)
Vor 8 years
Přihlášky můžete posílat nadále i po ukončení uzávěrky, přijmeme všechny přihlášky i v den akce :) Těšíme se na Vás
Vor 8 years
Prosím všechny pomocníky, kteří budou na této dobročinné akci pomáhat, aby mi potvrdili, zda vše platí :) Na poslední chvíli se náhrada už těžko shání :( Proto všem dopředu hrozně moc děkuji za ochotu pomáhat nám :)
Vor 8 years
Pro absolutního vítěze máme připravený nádherný obojek od společnosti Obojky BlackBery :-)
Vor 8 years
Posílejte přihlášky :-) na absolutního vítěze čeká obří pohár od Hejtmana Ol.kraje
Vor 8 years
Ustájení si prosím domlouvejte na emailu: [email protected]
Cena ustájení 350,- na den.
Vor 8 years
Prosím ty, kteří se přihlašovali již dříve do soutěže č.1, aby mi jen potvrdili, zda chtějí startovat v kategorii A (rodiny s dětmi, nebo děti samostatné do 14let), nebo v kategorii B, která je bez omezení, mohou zde tedy startovat jak rodiny s dětmi nad 15let, dospělí, nebo i dohlášené děti na místě bez věkového omezení :)
Vor 8 years
Pro první a druhé místo v obou kategoriích v soutěži č.1 máme nachystanou nejen věcnou cenu, ale i pytel těchto skvělých granulí :)
Vor 8 years
Apeluji na všechny, že včasnou registrací si zajistíte účastnickou stužku a malý dáreček, pokud nebudeme mít včas všechny registrace, může se stát, že se nám nepodaří zajistit stužky a dárečky pro všechny.... takže již nyní se můžete registrovat do závodu na [email protected] , v registraci uveďte své jméno, nebo název týmu, při registraci do soutěže č.1 věk a kontakt na sebe pro případ nějaké změny (email, tel.). Děkujeme
Vor 8 years
AKTUALIZACE HLAVNÍ SOUTĚŽE (soutěž č.1) :)
Pro ještě větší fair play jsme tuto soutěž rozdělili do dvou skupin. Kategorie A - rodiny s dětmi, nebo pouze děti do 14let s možností startovat jak bez tak se psy:)
Kategorie B - rodiny s dětmi od 15let, nebo děti samostatně od 15let nahoru. (v této kategorii tedy mohou startovat i dospělé týmy bez dětí, nebo samostatné dospělé osoby, samosebou opět s možností startovat jak bez tak se psy. :)
Na konci soutěže tedy vyhodnotíme 3 nejlepší týmy z obou kategorií, které obdrží věcné ceny a medaile, pro vítěze kategorie A a kategorie B bude nachystaný souboj o hlavní cenu a o pohár, který věnoval pro absolutního vítěze Hejtman Ol.kraje Ing. Jiří Rozbořil.:) Máte se na co těšit:)
Startovné 100kč za celý max. čtyřčlenný tým :)
Registrace do závodů na [email protected]
Start v soutěži bude omezený na 50 startovních týmů, proto neváhejte a zavčas se registrujte :)
Výtěžek z charitativní akce jde na organizaci Podané ruce
Vor 8 years
Sponzoři pro rok 2016
Na webu i s proklikem na oficiální stránky našich sponzorů :)
http://charitativni-hobby-zavody.wbs.cz/Sponzori-2016.html
Vor 8 years
Pro prvních 300 registrovaných rodinných týmů či jednotlivců do soutěží máme nachystaný dáreček :-) vzoreček od společnosti Krmíme kvalitně a slevový kupón :-)
Vor 8 years
Jeden dárkový poukaz pro vítěze rodinného běhu pro 2-5osob na skvělou únikovou hru Escape plan :-) Druhý poukaz vyhraje absolutní vítěz “Souboje Titánů“ :-)
Vor 8 years
AKTUALIZACE HLAVNÍ SOUTĚŽE (soutěž č.1) :)
Pro ještě větší fair play jsme tuto soutěž rozdělili do dvou skupin. Kategorie A - rodiny s dětmi, nebo pouze děti do 14let s možností startovat jak bez tak se psy :)
Kategorie B - rodiny s dětmi od 15let, nebo děti samostatně od 15let nahoru. (v této kategorii tedy mohou startovat i dospělé týmy bez dětí, nebo samostatné dospělé osoby, samosebou opět s možností startovat jak bez tak se psy. :)
Na konci soutěže tedy vyhodnotíme 3 nejlepší týmy z obou kategorií, které obdrží věcné ceny a medaile, pro vítěze kategorie A a kategorie B bude nachystaný souboj o hlavní cenu a o pohár, který věnoval pro absolutního vítěze Hejtman Ol.kraje Ing. Jiří Rozbořil. :) Máte se na co těšit :)
Startovné 100kč za celý max. čtyřčlenný tým :)
Registrace do závodů na [email protected]
Start v soutěži bude omezený na 50 startovních týmů, proto neváhejte a zavčas se registrujte :)
Výtěžek z charitativní akce jde na organizaci Podané ruce :)
https://www.facebook.com/events/430471577158566/
Vor 8 years
Registrace na- [email protected], Startovné- 100kč za celý max. 4 člený tým, pejsci a kočárky jsou zdarma :-) , jezdecké soutěže dle rozpisu
Aktuální rozpis :)
Rodinný show parkur s možností startu i pro pejsky a Rodinný běh sponzorují společnosti Fitmin, Yoggies, Triko4u.cz, AŠ Mikulka, Escape plane Olomouc, Aquapark Olomouc, Bumík, Danone, Hartmann, Hevinatur, Hledáme rodiče, Hrnečky s láskou, Hupsík, Photography Jajakáč, Koně a Hříbata, Krmím kvalitně, Kubík, Masáže Marie Jůnová, Méďa Pusík, Olma, Olomouc, Olomoucký kraj, Robby panáček, Salón Buldoček, Tetovací studio Tattoo, Masáže Veronika Tunysová, Wake park, dále nezávislá kosmetická poradkyně Jana Ryšavá ...
Jezdecké soutěže sponzorují společnosti Bukefalos, JK Moneriko, Kentaur, Krmiva koně.cz, Bylinky S.E.N., Koňské bylinky poradenství.
Vor 8 years
Registrace na- [email protected], Startovné- 100kč za celý max. 4 člený tým, pejsci a kočárky jsou zdarma :-) , jezdecké soutěže dle rozpisu :-)
Vor 8 years
Doprovodný program:
Atrakce, hry pro děti za odměny a ceny - stanoviště, ukázky Canisterapie po celý den, stánky s dětským zbožím, ruční výrobky, bižuterie atd., jízda na koni, ukázka sebeobrany v 11h, ukázky králíčího hopu ve 13h. Červený kříž – stánek s první pomocí – možnost vyzkoušení + měření krevního tlaku. Dále na Vás čekají disciplíny jako parkur se psy, jezdecké soutěže a rodinný běh pro všechny :) Po skončení akce bude od 18h diskotéka pro děti, od 19h pro dospělé s ohnivou show. Vstup na akci je dobrovolný, čeká na Vás Bohaté občerstvení!
Vor 8 years
Máme tu dotazy ohledně pejsků v soutěži č.1. :)
V soutěži č.1. "Charitativní rodinný show závod" není pejsek povinný, můžete startovat i bez něj :)
Více info:
Soutěž č.1. "Charitativní rodinný show závod"
Start v závodě je určen pro přihlášené rodinné týmy s možností startu i s pejskem jakékoliv rasy (rodiče s dětmi – alespoň jedno dítě do 12let v týmu, nebo libovolně sestavený tým – taktéž alespoň jedno dítě do 12let v týmu). Možnost startovat samostatně platí jen pro děti do 12let, pokud nechtějí doprovod rodičů (tedy jedno dítě do 12let + pejsek). Pokud bude chtít s pejskem startovat starší dítě od 13let bez rodičů, je zapotřebí najít si do týmu člena mladšího 12let ať jsou týmy alespoň trošku vyrovnané :)
Každý tým bude mít za úkol překonat určenou trasu s různými nízkými překážkami na čas. Trasu musí překonat každý člen týmu i pejsek je-li součástí týmu. Každý člen týmu může pomoci svému kolegovi (malý pejsek, nebo malé dítě do náruče, pejsci musí být na vodítku, ostřejší pejci pro jistotu i náhubek.) Čas bude zastaven jakmile poslední člen týmu protne cílovou čáru. Startovné 100kč za celý max.4 členný tým plus pejsek zdarma.
Každý účastník týmu obdrží památeční stužku, odměnu pro děti a pro pejsky. Každý tým získá kupón v hodnotě 1 000kč na slevu v AŠ Mikulka. První 3 týmy s nejlepším časem obdrží kupón v hodnotě 1 500,- kč na slevu v AŠ Mikulka, navíc dále medaile pro všechny své členy, cenné věcné ceny a odměny pro děti a pejsky. Vítězný tým navíc získá pohár "Souboj Titánů" a velké překvapení na závěr. :)
Počet přihlášených bude omezený na 50 startovních týmů, proto se prosím zavčas zaregistrujte. Přihlášky posílejte ve tvaru "Název rodinného týmu, telefonní kontakt, nebo email pro případ nějaké změny při organizaci." Přihlášky jsou pro nás velmi důležité pro nákup stužek a medailí a chystání odměn pro děti a pejsky. Přihlášky posílejte na: [email protected], nebo SMS na tel.č. 776 703 566.
Podpořte s námi organizaci "Podané ruce".
Vor 8 years
Dobrý den, píši hromadnou zprávu pro všechny co se k nám chystají se stánkem. Zahájení akce je v 10h dne 6.8.2016 Horka nad Moravou - Lovecká chata, je zapotřebí cca od 9h vše postupně nachystat ať jsme před 10h všichni na značkách :) Tedy prosím příjezd všech co budou prodávat cca mezi 8.30 - 9h. Po příjezdu budete kontaktovat naší jednatelku paní Janu Ryšavou na tel.č. 778 407 167, nebo se po ní jen poptejte, okolo připravovaných stánků bude určitě pobíhat a vše organizovat, takže bude k dispozici. Dále je zapotřebí informace, zda dojedete pouze se stolkem, nebo zda dojedete s klasickým stánkem ať to vše den dopředu naplánujeme kdo kde bude (samosebou na místě se pak po domluvě můžete nějak rozumně popřeházet) :) jen ať máme stolky u sebe a stánky zvlášť. Kdyby vás cokoliv napadlo ohledně organizace, tak mi klidně napište, nebo zavolejte na tel 776 703 566. Všichni budete mít VIP parkování hned vepředu, takže je důležité nahlásit jméno na které bude u parkoviště povolen vstup (vytvoříme seznam), všichni kromě stánkařů budou parkovat o kousek dál u haly na louce. Místo pro stolek je zdarma, tak jak jsme se domlouvali. Děkuji všem co se zúčastní a jelikož jde o charitativní akci, tak se nabízí, že můžete také jakkoliv přispět samosebou pouze pokud budete chtít, např. svým výrobkem pokud máte nějakou maličkost, nebo pokud máte možnost dovést nějakého plyšáka pro děti do cen a podobně :) Je to opravdu dobrovolné a ti co tak učiní nám pomohou oživit trošku ceny a udělat radost dětem :) S dotazy se neváhejte obrátit na mne ( na místě pak komunikujte s naší jednatelkou viz výše) děkuji s pozdravem Doleželová
Vor 8 years
Stále hledáme dobrovolníky na pozice s otazníkem :)
Zde je seznam skvělých pomocníků, bez kterých by se tato akce nemohla uskutečnit, již nyní Vám velice děkuji za pomoc, ochotu :)
Zkontrolujte si pozice a prosím zapište si termín 6.8. a ať se vás nemoci vyhýbají :)
Věž:
Hlasatel – ...?
Sbor Rozhodčích – Musilová Petra, Spáčilová Lucie
Časomíra a výsledky - Spáčilová Lucie
Dekorování:
Doleželová, Musilová Petra, Spáčilová Lucie
Kolbiště:
Startér, úklid povrchu + zvedání skoků –
Hejdová Natálie + Skácelová Klára
Opracoviště:
Škrtání startek – Vencová Nikol
Komisař (dozor) – Berzedi Terka
Prezentace:
Startovní listiny/změny ve startkách – Filípková Mária
Startovné – Kopečková Bára
Balíčky + průkazy – ...?
Pokladna + hry:
?
Start/cíl rodinný běh:
1...?
2...?
Parkoviště:
1....?
2....?
Vor 8 years
Samstag 6.8.2016 | 10:00 - 23:00
für die Öffentlichkeit zugänglich
TEILNEHMER (105 + 238)