Google+ pro firmy: 8 tipů, které zlepší SEO nejen firemním profilům
Chystáte se svou firmou prezentovat na sociálních sítích? Přečtěte si pár informací o Google+. Možná zjistíte, že tato síť je vhodná právě pro vás.
Při vstupu na sociální sítě by se firmy měly zaměřit na ty, kde jsou její klienti a fanoušci nejvíce aktivní. A na těchto sítích se pak prezentovat. Důležitou otázkou je pak to, na kterých sítích si uživatelé vyhledávají informace. Sociální sítě, jako hlavní komunikační nástroj mezi uživateli, slouží totiž i jako důležitý zdroj informací a recenzí pro potenciální zákazníky. V neposlední řadě by se firmy měly zajímat, kde se nejvíce se svým oborem uplatní.
Očekávaná sociální síť
Když společnost Google zveřejnila dlouho očekávanou sociální síť Google+, nedostalo se jí příliš velkého ohlasu. Očekávání byla taková, že právě Google+ bude přelomová. Bohužel ji tak ale mnoho odborníků a uživatelů nevidí. Nicméně by i přesto tato sociální síť neměla být zapomenuta a řazena do toho mnoha méně úspěšných. Je to velice obsáhlá síť napojená na mnoho algoritmů a je ve spojení s dalšími programy a aplikacemi v rámci společnosti Google. Z toho důvodu představuje pro firmy důležitý aspekt online marketingu. Bohužel, pokud se podíváme na Google+ mnoha firem, najdeme pouze neaktivní profil se základními informacemi.
Co Google+ nabízí
Google+ nabízí propojení lidí v rámci kruhů. Ve svých kruzích má pak firma jen ty lidi, se kterými chce být v kontaktu a sledovat je. Výhodou je dále možnost zapojení firmy do komunit, případně si vytváření vlastních.
Jak si vylepšit firemní Google+ profil
Aktivní profil na Google+ s množstvím +1 u příspěvků, zvyšuje možnost nalezení firmy ve vyhledávačích potenciálními zákazníky. K úspěšnému propagování na Google+ je třeba, aby si firma ukládala do svých kruhů pouze ty osobnosti a podniky, které pro ni mají hodnotu.
U příspěvků je dobré používat relevantní klíčová slova, která se v prostoru sociálních sítí vytváří automaticky. Vždy ale záleží, jak často uživatelé dané slovo na sociální síti používají a diskutují o něm. Dále je třeba sdílet informace s ostatními stránkami a komunikovat se svými fanoušky.
Dle výzkumů marketingových agentur, se po takovéto optimalizaci firemních stránek zvýší relevantnost firmy v prostředí Google aplikací a programů. Zvýší se relevantnost i samotné webové stránky, případně blogu a firma tak získává další zákazníky.
8 top tipů, které vylepší vaši pozici ve vyhledávačích
- Google+ ,oproti ostatním sociálním sítím, umožňuje vkládat animované obrázky, a to jak profilové, tak úvodní fotky. Tímto způsobem lze firemní profil odlišit od ostatních profilů.
- Lze použít zvýraznění textu, například tučný, kurzívu, nebo dokonce přeškrtnutí a mnoho dalšího. V tomto případě můžeme pro čtenáře zvýraznit nejdůležitější části příspěvku.
- Mějte svůj profil s personalizovanou URL adresou. Stejně jako na jiných sociálních sítích, je i zde možné mít svou webovou adresu krátkou, čistou a lépe zapamatovatelnou. V případě, že si ji změníte, mějte na paměti, že tato vybraná URL adresa už vám zůstane.
- Připojte se mezi komunitu na Googlu+ a buďte jednou za čas aktivní. Najděte si ty komunity, které nejlépe odpovídají vašemu zaměření a využijte je.
- Používejte hashtags na konci příspěvků. Hashtags na Google+ se používají stejným způsobem jako třeba na Twitteru. (Jsou to klíčová slova nejvíce relevantní s obsahem příspěvku.)
- Využívejte klávesové zkratky pro rychlejší pohyb na Google+. Jejich seznam najdete na následující adrese: https://support.google.com/plus/answer/2643750?hl=cs
- Vylepšete si svoji „Hovercard“ - malé business kartičky. Tyto kartičky většinou obsahují obrázek, jméno, linky na sociální sítě, včetně Google+. Vytvoříte tak lepší dojem na své zákazníky.
- Nebojte se dát si sami nějakému příspěvku +1 nebo o ně požádat ostatní.
Statistiky a analýza oblíbenosti curlingu v České republice
Statistiky a analýza oblíbenosti inline bruslení v České republice
Pravidelný přísun informací o sportování