6 způsobů jak obohatit web sportoviště pomocí widgetů. E-shop, sportovní akce, komunikace se zákazníky, ...
Pomáhají vám vaše internetové stránky získávat nové zákazníky nebo zvyšovat tržby? Udělali jste SEO, platíte si reklamu, máte spoustu návštěvníku a pocit, že z webu můžete vytežit více? Máte pravdu. Na SportCentralu jsme pro vás připravili sadu nástrojů, které si do svého webu můžete vložit (tzv. widgety nebo pluginy).
Správu widgetů najdete v administraci svého sportoviště na SportCentralu pod odkazem Widgety. Můžete si vybrat, které chcete použít, nastavit jejich výšku a šířku, a následně je vložit do vašeho webu. Pokud byste si s tím nevěděli rady, naši zaměstnanci vám ochotně pomůžou widgety do vašeho webu vložit.
Pojďme se podívat, jak všechny widgety vypadají. Nachystali jsme pro vás naše ukázkové sportoviště. Vše si můžete sami vyzkoušet.
1. Prodej služeb
Pomocí tohoto widgetu proměníte svůj web v malý e-shop. Na SportCentralu si nastavíte prodávané služby - například permanentky, dárkové poukazy, nebo i jednotlivé vstupné a další služby. Widget pak vložíte na svůj web.
Návštěvníci vašich internetových stránek, kteří se rozhodnou vaše služby koupit, si je jednoduše přímo na vašich stránkách přidají do košíku a pro zaplacení budou přesměrováni na SportCentral se zabezpečenou platební bránou. Všechny tržby uvidíte v administraci vašeho sportoviště na SportCentralu a můžete si je nechat kdykoli zaslat na váš účet.
Ukázka widgetu
2. Výhodné nabídky
Možná už sami nabízíte výhody pro studenty, levnější cvičení v určitou denní dobu, bonusy za věrnost (10+1 zdarma apod.) nebo výhody pro skupiny. Na SportCentralu funguje systém výhodných nabídek, kde navolíte podmínky (např. přijít sportovat 10x) a výhody (např. 11. návštěva zdarma). Pak už jen stačí, aby lidé splnili vaši podmínky, a získají to, co jim nabízíte.
Předností výhodných nabídek přes SportCentral je to, že s jejich pomocí sbíráte kontakty na své potenciální zákazníky, které můžete v budoucnu využít např. v emailových kampaních. Dalším plusem je to, že zájemci musí o nabídku aktivně projevit zájem. To je motivuje k jejímu využití, tj. aby k vám přišli.
Ukázka widgetu
3. Slevové akce
Znáte je z různých slevových serverů (např. Slevomat.cz), takže asi není potřeba bližší vysvětlení. Rozdíl u SportCentralu je ten, že do výše slevy vás nikdo netlačí a slevovou akci můžete mít zveřejněnou, jak dlouho chcete. Navíc s widgetem i na vašem webu.
Ukázka widgetu
4. Sportovní akce
Pořádáte čas od času sportovní akce, nebo se u vás konají různé turnaje, ligy nebo soutěže? Svůj web můžete snadno využít k jejich propagaci. Použitím widgetu pro události na svých internetových stránkách zobrazíte všechno, co se u vás koná. Akce můžete jednoduše vytvářet po přihlášení na SportCentral.
Ukázka widgetu
5. Hodnocení a recenze
Sociální sítě pomalu pronikají do webových stránek a s tímto widgetem můžete získat užitečný nástroj, jak pracovat s vašimi zákazníky. Předně vám mohou lidé napsat, jak se jim u vás líbí nebo co dalšího by ocenili. Tím získáte podněty pro zlepšování vašich služeb.
Druhou částí widgetu je zobrazování těchto hodnocení a vašich odpovědí zákazníkům, kteří je napsali. Tím ukážete, že vám na nich skutečně záleží. A zároveň vyšlete dobrý signál lidem, kteří ještě vašimi zákazníky nejsou.
Ukázka widgetu - vkládání hodnocení
Ukázka widgetu - zobrazování
6. Fotogalerie
Chcete-li ukázat lidem, jak to u vás vypadá, ale máte omezené možnosti na vašem webhostingu, můžete využít svoji fotogalerii na SportCentralu. Fotky lze skládat do alb, nebo je mít samostatně.
Ukázka widgetu
Chtěli byste mít některý z widgetů na vašich webových stránkách? Vše potřebné najdete v administraci svého sportoviště na SportCentralu. Nebo se nám kdykoli ozvěte na email [email protected].
9 věcí k zamyšlení PŘED optimalizací webu sportoviště pro vyhledávače a 4 následné kroky
Jak uspět na sociálních sítích – komplexní průvodce sportoviště (nejen) Facebookem
Regelmäßige Feeds erhalten