5 tipů, jak si založit a vylepšit firemní profil na Twitteru
Twitter se sice nemůže pyšnit velkou návštěvností, přesto na této sociální síti najdete několik výhod. Oproti Facebooku lze na Twitteru získat snadněji fanoušky a lépe se s nimi spojit.
Sledujte vaši konkurenci
Jestliže právě Twitterem začínáte a potřebujete nějakou inspiraci, můžete se podívat na profily jiných sportovišť. Zjistíte, jakým způsobem se propagují, a můžete zde získat inspiraci pro své příspěvky. Jaké tweety (příspěvky) lidé mnohokrát retweetly (předali dál), a jaké si přidávají mezi oblíbené? Pro vyhledávání příspěvků svých konkurentů můžete využít aplikaci Twellow. Zaměřte se také na firmy, které byste chtěli dále sledovat. Vybírejte pečlivě a přidávejte si mezi sledující pouze ty firmy, které se dobře prezentují. Pokud svoji konkurenci nechcete sledovat, můžete si ji přidat do svého soukromého listu a špehovat pouze jejich strategii na této sociální síti. Soukromý list si vytvoříte v záložce listy, kliknutím na vytvoření „nový list“. Konkurenční sportoviště si také můžete vyhledat v klasickém prostoru pro vyhledávání. Stačí zadat @jmenosportoviště. V tomto případě můžete vidět, jak na jejich tweety reagují fanoušci nebo třeba nepřátelé. Můžete vyhledávat i klíčová slova, která se tvoří pomocí hashtagů. Například #fitness vyhledáte všechny příspěvky týkající se fitness.
Profil, který zaujme
Když někdo přijde na váš firemní profil, mělo by ho zaujmout poutavé pozadí. Hlavní obrázek na pozadí by měl u lidí vyvolávat nějakou akci. Vždy vybírejte něco, co popisuje vaší značku nebo nějakou událost, kterou chcete zrovna propagovat. Dalším krokem je zadání stručné ale výstižné a vypovídající biografie vašeho sportoviště (v rámci 120 znaků). Jako profilovou fotku doporučuji logo. Nezapomeňte, že všechny pocity a reflexe jsou spojovány s vaším logem. Pokud tedy tweetujete nezajímavé informace a vytváříte nudné komentáře, všechno budou lidé spojovat právě s vaším logem.
Vytvářejte skvělé tweety
Když se lidé rozhodují, zda budou váš profil sledovat, většinou prohlíží posledních několik tweetů. Neměly by tedy být stejné. Obohacujte je o obrázky, sdílejte odkazy a přemýšlejte, jakým způsobem vaši zeď neustále zlepšovat. Používejte hashtagy a nechávejte se objevovat. Vyhněte se propojování Facebooku s Twitterem. Je lepší sdílet příspěvek na Facebooku, a následně na Twitteru vytvořit obsah jiným způsobem. Příspěvky se musejí vždy vejít do 120 znaků. Lidé mají rádi obrázky a videa. Využijte toho! Tweety, které je obsahují, budou mít pro vaše potenciální fanoušky větší hodnotu.
Získejte nové fanoušky na Twitteru
Po nastavení vašeho profilu a publikování několika skvělých tweetů, se můžeme podívat na to, jak získat nové fanoušky. Cílem není získat kohokoli, ale fanoušky, kteří se o vaše sportoviště či o vaši tématiku zajímají. Z hlediska nejlepší propagace profilu na Twitteru, je ideální hledat fanoušky, kteří mají podíl sledovaných a sledujících lidí 1:1. Své fanoušky můžete hledat pomocí klíčových slov ve vyhledávání, případně můžete použít Twitter counter. Mezi další podobné nástroje patří například Tweet Adler. Tento nástroj dokáže sám vyhledat vaše potenciální fanoušky, přidávat je či případně ubírat, pokud vás nebudou také sledovat. Dále můžete svůj Twitter link vložit do svého podpisu například do e-mailu nebo na profily dalších sociálních sítí. Na váš blog či web pak můžete přímo vložit Twitter tlačítko.
Posílejte přímé zprávy
Skvělým způsobem, jak se spojit se svými fanoušky, je zasílání přímých zpráv. Na Twitteru najdeme mnoho dobrých, ale také mnoho špatných zpráv. Ty špatné jsou lidmi považovány za spam, který se snaží vnutit například e-book. Když zasíláte svým fanouškům na Twitteru první zprávu, myslete na to, že se s tímto člověkem setkáváte poprvé. Neodrazujte fanoušky hned na začátku. Můžete se jich zeptat, co by se jim líbilo, abyste publikovali na své zdi a co by se rádi od vás naučili. Nejlepším způsobem jak se lidem přiblížit, je dostatečně personalizovat každou zprávu. To však může být časově náročné. Proto již existuje zasílání automatických zpráv, například z aplikace Social Oomph. Na odpovědi se vždy ale snažte reagovat osobně. Mnoho lidí pravděpodobně znovu neodpoví, nicméně touto zprávou nic nezkazíte, můžete si jedině polepšit. :)
Předchozí příspěvek
Skvělá premiéra Běhej Lesy v kulisách Karlštejna a Velké Ameriky
Následující příspěvek
Statistiky a analýza oblíbenosti atletiky v České republice
ODEBÍRAT ČLÁNKY E-MAILEM
Pravidelný přísun informací o sportování
KATEGORIE ČLÁNKŮ
PRO SPORTOVIŠTĚ