3 způsoby online propagace vašeho sportovního centra
Základem dokonalé online propagace je dobrý obsah na webových stránkách. Webové stránky jsou dnes samozřejmostí, avšak skvělý obsah, díky kterému vás mohou potenciální zákazníci objevit, jen tak nikdo nemá.
1. Skvělý obsah aneb když se chcete nechat objevit
Víc než kdy dříve zde platí, že kvalita je lepší než kvantita. Vytvářejte obsahy stránek, které jsou pro návštěvníky zajímavé a střídmě do nich zakomponujte klíčová slova. Základní analýzu klíčových slov pro své webové stránky si můžete vytvořit sami. Cílem této analýzy je přijít na to, jaké výrazy lidé ve vaší lokalitě či oboru vyhledávají. Důležité je zaměřit se na tzv. dlouhý ocas, resp. víceslovná spojení. Příkladem může být: „fitness trenér v Plzni“. Oproti obecnému slovu „ fitness“ je tento výraz méně vyhledávaný, avšak přeměna návštěvníka v zákazníka je mnohem více pravděpodobná než u klíčového slova „fitness“. Jakým způsobem vytvořit analýzu klíčových slov? Přečtěte si náš článek „Analýza klíčových slov = váš úspěch“.
2. PPC – cílená propagace vašeho sportoviště
Jednou z výborných, avšak placených forem propagace na internetu jsou PPC systémy. V rámci těchto systémů platíte za svoji inzerci pouze v případě, že na ni návštěvník opravdu klikne. V dnešní době již existují takové systémy, které navíc dokáží zacílit na návštěvníky, kteří o váš produkt budou mít opravdový zájem. Příkladem firem, které provozují velmi účinné PPC systémy, jsou například Google AdWords, Seznam Sklik, ale také například Facebook. V rámci PPC systémů můžete využít klasickou textovou reklamu, která by měla být doplněna o klíčová slova. Dále doporučujeme využít k propagaci svého sportovního centra také grafické ztvárnění. Obrázky, laděné do stylu vašeho sportoviště, budou zaznamenávat velké úspěchy. Vhodné je zakomponovat i call2action tlačítko, které celý efekt umocní. Call2action je obrázek tlačítka graficky zakomponovaného do běžného obrázku.
V rámci PPC systémů si lze nastavit denní rozpočet, který vaše inzerce nesmí nepřekročit a vše tak máte pod kontrolou. Důležité je i celkové správné nastavení inzerce. Pomoci v tomto případě mohou profesionálové zabývající se přímo PPC systémy.
Vhodným způsob propagace je i remarketing, který zaznamenává stále větší rozmach. Cílem remarketingu je opětovné získání návštěvníků, kteří při hledání vhodného produktu váš web již navštívili. Pomocí remarketingu těmto zákazníkům připomenete vaše nabízené tréninky, hodiny, slevové akce atd. Dalším z mnoha cílů remarketingu může být získat zpět klienty přeběhlé ke konkurenci.
3. Zpětné odkazy – pomohou nám k propagaci?
Pokud nechceme vkládat žádné peníze do PPC reklamy, můžeme svoji pozornost obrátit na získávání zpětných odkazů. Cílem tohoto způsobu online propagace je, v rámci určité spolupráce, umístit odkaz směřující z partnerské stránky webu na tu vaší. Mějme vždy na paměti, že vyhledávače chtějí, aby vše probíhalo přirozeně. Běžně se setkáváme s výměnou odkazů mezi dvěma webovými stránkami. V budoucnu se však předpokládá, že tyto techniky budování zpětných odkazů vyhledávače budou umět odhalovat. Mnohem účinnější jsou výměny mezi třemi až čtyřmi webovými stránkami. Tyto výměny se již podobají přirozenému tvoření zpětných odkazů.
Mnohé metody, které se uplatňovaly dříve, dnes již neplatí. Příkladem mohou být rozsáhlé farmy odkazů, resp. mnoho odkazů na jedné stránce, případně další taktiky černého SEO, které některé weby využívají. Všechny mají za cíl obelstít internetové vyhledávače a posouvat webové stránky směrem vzhůru. Za tyto a další nekalé praktiky vás může Google a další vyhledávače penalizovat.
Jakým způsobem tedy ještě získávat zpětné odkazy? Můžete zkusit vyhledat katalogy firem a své sportoviště zde zapsat. Dále si můžete zkusit domluvit partnerství v rámci nějakého portálu či blogu. Můžete si zde nechat uveřejnit článek o vašem sportovišti. Mnoho lidí se dnes řídí doporučeními a recenzemi. Můžete na svých stránkách vytvořit jednoduchou soutěž s recenzemi z vašeho sportoviště. Soutěž lze propagovat i na Facebooku. V rámci možnosti sdílení se do ní může zapojit více vašich fanoušků.
Budování zpětných odkazů vám pomůže propagovat značku vašeho sportovního centra, získat nové klienty a hlavně stálejší návštěvníky.
voriger Beitrag
Bouldering: Výzva, radost a nekonečná hra pohybů
nächster Beitrag
TRX: Zavěste se i vy!
Artikel per E-Mail abonnieren
Regelmäßige Feeds erhalten
Kategorien
Für Sportanlagen